Bliv medlem

Kontigent for 2024 er 600kr for et voksen medlemskab. Juniormedlem (til og med 17 år) 200kr. Såfremt en eller begge forældre er medlem, er juniorer gratis(!)
For dette får du den varmne fornemmelse i maven af at være med til at finansiere arbejdet med teepads og generelt vedligehold af banen. Derudover får du vores lækre bagtag, som ud over at være dit medlemsbevis giver dig 10% rabat på Skovgrillen og hos vores klubpartner Flyvende.dk.

Vi har flere aktiviteter i løbet af året, som du som medlem kan deltage i - se vores kalender for mere info.

Udfyld nedenståend formular, hvorfter du vil blive kontaktet med velkomstmail og betalingsoplysninger. Du kan allerede med det samme indbetale medlemskontigent via MobilePay til 920652
Melder du dig ind nu (november 2023) får du resten af 2023 og 2024 med.
Navn*:
Adresse*:
Postnr & By*
Fødselsdag*
En af mine forældre er også medlem

Leave this empty: