Velkommen til Eghjorten Disc Golf Klub - Hillerød

I April 2014 åbnede en Disc Golf bane ved Eghjorten.

Disc Golf banen er blevet til, i et samarbejde mellem Hillerød Kommunes Folkeoplysningsudvalg, DGI Nordsjælland, Naturstyrelsen Nordsjælland, og frivillige Disc Golf spillere.

I 2015 påbegyndtes udvidelse af banen, fra 12 til 18 huller, og Banen består nu af 18 huller, hvor man kommer rundt i et skønt skovområde omkring Eghjorten.

Det har fra start været et ønske at etablere en forening omkring dette samarbejde, bl.a. for at forankre og løfte samarbejdet, såvel som at udbrede Disc Golf som sport, og som et fritids initiativ til lokalområdet.

D. 14. december 2017 blev denne klub endelig til, gennem stiftende generalforsamling.

Der kommer til at foregå en masse spændende aktiviteter i form af træning, klubmatch og meget mere.

Som andre klubber har vi også vores egne bagtags - både dem der blev lavet til den tidligere støtteforening, men den nye klub får sit eget tag med den så kendte Eghjort på. De nye tags vil blive uddelt til vores første klubmesterskab, som bliver afholdt lørdag d. 24. marts 2018.

Adressen for banen er: Jespervej 309, 3480 Fredensborg (Naturlegepladsen Eghjorten).

Vi håber at se dig!

Venligst,
Sindre Håker Sørensen - formand
Søren Danboe Poulsen - Kasserer og Pølsemand
René Mikkelsen - events, bagtags, lost&found og webtrold
Karl Johan Høj Nybo - baneansvarlig
Nicolai Birch Olsen
Lars Bo Ravnbak
Rikke Marie Hansen

Vedtægter gældenende for 2018 (PDF, 95KB)

Bliv Medlem

Du kan melde dig ind i klubben her: http://edgk.dk/klubben/blivmedlem/

Fornyelse af medlemsskab

Tidligere medlemmer får via mail info om hvordan de fornyer deres medlemsskab i løbet af vinteren/foråret op til næste sæson.